نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2637
-
الف
+

آلبوم جدید «رضا صادقی» چه زمانی نشر می شود؟

«رضا صادقی» آوازخوان مشهور ایرانی، از برنامه های آینده اش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا صادقی» آوازخوان پرآوازه و محبوب عرصه پاپ ایران، در یک مصاحبه از حواشی این روزهای دنیای موسیقی و برنامه های سال آینده اش گفت.

«رضا صادقی» در رابطه با وضعیت موسیقی کشور ایران در سال گذشته گفت: فضایی در کشور ایجاد شده که بسیاری ها می توانند کارهای خود را ارائه کنند و به نظر من خوب است چرا که همه باید فرصتی برای خود داشته باشند و تنها مردم هستند که انتخاب می کنند چه کسی را نگه دارند یا چه کسی را برای مدتی کوتاه نگه دارند.

وی ادامه داد: به نظر من این طبیعی است و کسی نباید ناراحت شود. در مورد اینکه موسیقی ما رو به پیشرفت یا پسرفت قدم برداشته است جای بحث وجود دارد اما اینکه این روزها فرصت لازم برای تعدادی از افراد ایجاد شده است که هر کسی بتواند خودش را محک بزند قابل تامل و توجه است.

این آوازخوان ایرانی درمورد میزان اثر گذاری موسیقی در وضعیت روحی مردم بیان داشت: در مورد اثرگذاری موسیقی بر مردم باید به جامعه نگاه کنیم اما فکر می کنم به این دلیل که این روزها کانسرت رفتن چیز ساده ای نیست و هزینه های بالایی دارد و  هزینه بالا  این معنا را می دهد که عده ای باید تو را بپذیرند تا به کانسرت تو بیایند.

«رضا صادقی» افزود: از سویی مخاطبان موسیقی با خرید تیکت کانسرت قصد این را دارند تا چند ساعت را خوش و به دور از هر دغدغه و تشویش باشند و استقبالی که از کانسرت ها می شود این مطلب را نشان می دهد که مردم فضای موسیقی را به عنوان محلی که به آن ها آرامش می دهد پذیرفته اند.

این اوازخوان محبوب ایرانی درمورد برنامه‌های خود برای سال ۱۳۹۹ از جمله انتشار پارچه و آلبوم های جدید و کانسرت های خود به خبرگزاری برنا گفت: قطعا برای سال 99 چندتا کار خواهم داشت اما هنوز مشخص نیست که آلبومم در سال 99 منتشر خواهد شد یا سال 1400.

م ح
 

نظر شما
ارسال نظر